Ürününüzü zarar görmemiş olması şartıyla satın alma tarihinden itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İadelerin satın alım noktalarına ve o noktanın iade prosedürlerine göre yapılması gerekmektedir.

Arızalı ürününüzü satın alım yaptığınız noktaya teslim edebileceğiniz gibi, www.greentech.com.tr adresinde yer alan Servis Kayıt Formu’ nu doldurarak yine aynı sayfada yer alan teknik servis adresimize de gönderebilirsiniz.

www.greentech.com.tr/gt adresinden ulaşacağınız servis takip panelinden teknik servisimizdeki ürünlerinizin anlık durumunu takip edebilirsiniz.

Panele girişte kullanacağınız şifreniz, servis kayıt formunu doldurduktan sonra tarafınıza verilen servis takip numarasıdır.

Eğer ürününüz perakende veya e-satış kanalı vasıtasıyla teknik servisimize gönderildi ise, sitemiz üzerinden dolduracağınız teknik destek formu yoluyla servis takip numaranızı talep edebilirsiniz.

Tüm arızalı ürünlerin kargo bedeli müşteri tarafından ödenmek suretiyle teknik servisimize gönderilir. Ürünün tamirinin veya değişiminin ardından kargo bedeli tarafımızca karşılanmak suretiyle müşteriye gönderilir.

Garanti kapsamı dışındaki ve herhangi bir arıza tespit edilemeyen ürünler kargo bedeli karşı ödemeli olarak müşteriye gönderilir.

Garanti kapsamında teknik servis hizmeti alabilmeniz için garanti belgesi ile birlikte fiş veya faturanın da ibraz edilmesi zorunludur.

www.greentech.com.tr adresinde yer alan Servis Kayıt Formu’ nu doldurduktan sonra, yine aynı sayfada yer alan teknik servis adresine gönderebilirsiniz.

Teknik servis tarafından ürünün arızası tespit edildikten sonra, size kabul ya da ret edebileceğiniz bir onarım ücreti teklifi sunulur. Kabulünüz halinde onarım bedeli sitemizde yer alan hesap numaralarına yatırılır.

Onarımın ardından ürün kargo bedeli tarafımızca karşılanmak suretiyle gönderilir.

Onarım ücreti teklifi sunulduktan sonra 7 gün içerisinde onarım bedeli hesaba yatırılmaz ise, ürün karşı ödemeli kargo ile müşteriye iade edilir.