Servis Kayıt Formu servisimize ilk kez ürün gönderecek müşterilerimiz içindir. Daha önce bu formu doldurup ürün gönderdiyseniz Servis Takip Panelinden ürünün servis durumunu takip edebilir, yeni servis kaydı oluşturabilirsiniz.

Cihaz Sahibine Ait Bilgiler

(Başında sıfır olmadan 10 hane olarak giriniz.)

Cihaza Ait Bilgiler

Teknik Servis Adresi

  • LALE BİLİŞİM LTD. ŞTİ.
    Ihlamurkuyu Mah. Alemdağ Cad. No: 245
    F Blok D:4 Ümraniye - İSTANBUL

Kargo ile İlgili Uyarılar

  • Arızalı ürünler kargo bedeli müşteri tarafından ödenmek suretiyle fiş veya fatura ile birlikte teknik servisimize gönderilir. Ürünün tamirinin veya değişiminin ardından kargo bedeli tarafımızca karşılanmak suretiyle müşteriye gönderilir.
  • Garanti kapsamı dışındaki ve herhangi bir arıza tespit edilemeyen ürünler kargo bedeli karşı ödemeli olarak müşteriye gönderilir.

    Teslim Almayla İlgili Uyarılar

    • Tamir edilen ürün size kargo ile geri gönderildiğinde; kargoyu teslim alırken mutlaka kargo paketinin zarar görüp görmediğini kontrol ediniz.
    • Zarar gördüğünü düşünüyorsanız teslim almayınız veya kargo personelinden tutanak tutmasını isteyiniz.

    Bilgilendirme

    • Servis Sorgulama ekranından teknik servisimize gönderdiğiniz ürünlerin güncel durumunu takip edebilirsiniz.
    • Servis takip numaranızı unutmanız halinde Teknik Destek Formu doldurarak numaranın gönderilmesini talep edebilirsiniz.
    • Ürünleriniz teknik servisimize ulaştığında ve servis işlemleri tamamlandığında tarafınıza bilgilendirme e-maili gönderilecektir.