Sağ tık (Ana Menü) çıkan ekranda (Sistem Bilgisi)’ne tıklayın (Versiyon)’a tıklayın açılan pencerede cihazınızın seri numarası çıkacaktır.
Sağ tık (Ana Menü) çıkan ekranda (Sistem Bilgisi)’ne tıklayın ve açılan ekranda (BPS)’ e bastıktan sonra ulaşabilirsiniz.
İlk önce NVR cihazınızın elektrik almadığından emin olun sonra NVR cihazınızın içini açın karşınıza çıkan pili 8-10 dakikalığına çıkarın ve pili taktıktan sonra cihazınızı çalıştırabilirsiniz.
Not: pili takarken + ve – yönlerine dikkat edin.
Sağ tık “Ana Menü” çıkan ekranda “Sistem” ardından “Genel”e tıkladıktan sonra çıkan sayfada düzenleme yapabilirsiniz.
CamHi uygulamasını kullanan kameralarda uygulamaya giriş yaptıktan sonra kameranızın yanındaki çark ikonuna basın açılan ekranda “Cihaz Bilgisi”ne tıkladıktan sonra açılan sayfada IP’nizi görüntüleyebilirsiniz.
Kameranızı sıfırladığınızda kameranıza farklı bir ip tanımlanmış olduğu için ve NVR’ınızda eski IP tanımlı olduğu için göremiyorsunuz. Bunun için tekrardan IP kameranızın IP’sini öğrendikten sonra tekrar kurulum yapmanız gerekmektedir.
Mevcut şifrenizi değiştirmek için sağ tık “Ana Menü” açılan sayfada “Araçlar” açılan sayfada “K. Yönetimi”ne tıklayın sağ tarafta çıkan “Şifre Değiştir” butonuna basın ve şifrenizi değiştirin.
Şifrenizi unuttuysanız cihazınızın ilk açıldığında menüye girmek için açılan şifre ekranında “Şifremi Unuttum”a basın ardından çıkan güvenlik sorusunu cevaplayın eğer cevabı hatırlamıyorsanız sağ altında yer alan “Cevabı Unuttum” seçeneğine tıklayın ardından açılacak olan QR kodu telefonunuzdaki XMEye uygulamasına okutun ve doğrulama kodunu girin ardından yeni bir şifre oluşturabilirsiniz.
Bu sorun NVR’ınızın şifresiyle alakalıdır eğer NVR’ınızın şifresini değiştirmişseniz bu hatayı alırsınız NVR’ınızın yeni şifresini girerseniz sorununuz çözülecektir.
Herhangi bir sebepten dolayı kameralarınız kapanıp açılması ile kameralarınızın IP’si değişmiştir. Kameranızın IP’sini öğrenip düzelttikten sonra görüntü almaya devam edebilirsiniz.